Thursday 29 January 2015

Betapa Jahilnya Aku



Betapa Jahilnya aku dulu.
Yaa. Sekarang pun belum jadi baik lagi.
Cuma alhamdulillah, sedang berhijrah.

Dulu, hati aku kosong. Aku taktahu mana iman aku. Aku taktahu. Aku langsung tak hiraukan benda yang takbole dilakukan. Hmm. Then, bila aku susah jea aku ingat Allah. Bila berjaya, mana pergi rasa syukur yang ikhlas dari hati tu? T A K D E . Haihh, hati dah mati. Tapi siapa kata hati mati takbole hidup balek? Kalau kita yang mati, yaa. Memang takbole hidup balek. Tapi kalau hati mati, dengan kesungguhan kita untuk berhijrah,in shaa Allah. Lama kelamaan, hati kita akan lembut dan terbuka untuk terima semua yang baik-baik :')

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sebentar Di Blog Syaz
Don't Forget To Visit My Blog Next Time