Monday 18 March 2013

Lagu Rekaan Syaz


Assalamualaikum , hyeppp ^^

Hah , daa bace tajuk kat atas tuu kan kann ? yeah ! sep sikit **gegilaa** sebelum ny kan akuu ade update pasal akuu ade reka lagu cuma taa letak lagu tuh and liriknya sekali .. Now , aku letak lagu and liriknyaa . Hahaa , taa best punn . Lagi-ii taa de music , taa pandai laa na maen guitar . In shaa Allah aku akan belajar achaner na maen guitar . Hee :'3 aku bukan Najwa Or Ainan .. aku cuma buad semampu akuu jea . 

Tajuk : Sahabat Selamanya 


Suka dan duka , kita harungi bersama
Walau rintangan dan halangan yang ada
Kita tetap SAHABAT SELAMANYA ...

Di mana aku berada , di situ kamu ada
Di kala aku sedih , kamu buat ku gembira
Di saat aku resah , kamu yang menenangkan ku
Dan di saat aku susah , kamu yang menolong aku
Aku Sayang Padamu .. SAHABATKU !

Oooo...

Engkau dan aku tetap akan bersatu
Ku harap kau kan di sisiku selalu
Oh SAHABATKU ! Jangan jauhi aku
Kau lah penambah semangat dalam hidupku ...

Kau , Aku , Diaa ... SAHABAT SELAMANYAA !!
Mereka jugaa ... SAHABAT KITAA !!
Kita Semua ... SAHABAT SELAMANYAA !!
WE ARE BEST FRIENDS FOREVERR !!



Sincerly ,

nur syazwani

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sebentar Di Blog Syaz
Don't Forget To Visit My Blog Next Time